Imieniny: Kseni, Cecylii, Bernardety

Wydarzenia: Dzień Sapera

Małopolska

Małopolska wyróżniona za świąteczną akcję „Dobro jest w Małopolsce”

 fot. Biuro Prasowe UMWM

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego zajął pierwsze miejsce w kategorii kampania komunikacyjna za grudniową akcję świąteczną „Dobro jest w Małopolsce”. To prestiżowe wyróżnienie UMWM otrzymał w organizowanym przez Gazetę Prawną konkursie Medialna Perła Samorządu. Akcję przygotował Departament Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Promocji UMWM we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem oddział w Małopolsce.

 

Celem konkursu było wyłonienie oraz nagrodzenie najlepszych wydziałów, departamentów, biur w gminach, powiatach oraz urzędach marszałkowskich, które zajmują się promocją, PR, komunikacją społeczną, kreowaniem polityki wizerunkowej samorządu.

– W ramach małopolskiej kampanii obdarowaliśmy 150 dzieci z 6 małopolskich domów dziecka, przekazaliśmy potrzebującym wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem ponad 1000 paczek z żywnością, zebraliśmy i przekazaliśmy potrzebującym ponad 25 litrów krwi podczas świątecznej akcji krwiodawstwa – mówi marszałek Witold Kozłowski.

Ponadto nasze skrzydlate anioły odwiedziły 6 małopolskich jarmarków bożonarodzeniowych, wyemitowaliśmy 90 spotów radiowych, a w przestrzeni miejskiej pojawiło się 45 anielskich bilbordów.

Warto dodać, że w zbiórkę prezentów dla dzieci z domów dziecka włączyli się pracownicy UMWM. Ich ogromne zaangażowanie w zakup prezentów, pakowanie i obdarowywanie związane z wizytą Św. Mikołaja zrodziło ducha współpracy i przekonanie, że razem jesteśmy w stanie zrobić wiele dobrego.

Oficjalne ogłoszenie wyników konkursu odbyło się 13 października podczas kongresu Perły Samorządu organizowanego online. Do studia kongresowego została zaproszona Monika Gubała – dyrektor Departamentu Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Promocji UMWM, która przybliżyła założenia naszego projektu „Dobro jest w Małopolsce”.

Warto dodać, że Medialną Perłę Samorządu zostali nagrodzeni także pracownicy Urzędu Miasta Krakowa za kampanią komunikacyjną związaną z 70-leciem Nowej Huty.

Oceń treść:
Źródło:
;