Imieniny: Alberta, Janusza, Konrada

Wydarzenia: Światowy Dzień Telewizji

Internet

„Instrukcje współżycia” – vlog inicjatywy Wierność jest sexy

 fot. Facebook.com

Jak zrobić zakupy z chłopakiem / dziewczyną i nie zwariować? Jak poradzić sobie z rutyną i podtrzymać ogień w związku? Na te i inne pytania odpowiadają Natalia i Maciek Białobrzescy w filmikach „Instrukcje współżycia” publikowanych w serwisie YouTube na kanale Wierność jest sexy.

 

„Instrukcje współżycia to vlog około-związkowy. To nasze małżeńskie świadectwo” – mówi KAI Natalia Białobrzeska i wyjaśnia, że pomysł kręcenia krótkich filmów powstał z inicjatywy Wierność jest sexy, a także z potrzeby, by na polskim YouTubie pojawił się kanał z wartościową treścią, podaną w sposób lekki i zabawny.

„Nie udajemy, nie kreujemy się, nie stawiamy w roli autorytetów. W odcinkach jesteśmy tacy, jak w realu. Albo sie nas polubi, albo nie – życie” – uśmiecha się Białobrzeska.

Do tej pory na kanale Wierność jest sexy pojawiły się trzy odcinki „Instrukcji współżycia”. Natalia i Maciek Białobrzescy mówili m. in. o tym, jak zrobić zakupy z chłopakiem / dziewczyną i nie zwariować a także o małżeńskich rytuałach. Zapowiadają, że nagrania będą pojawiać się regularnie co dwa tygodnie. Kolejny odcinek we czwartek 19 lutego.

Natalia przekonuje, że scenariusze do odcinków pisze codzienność. „Mamy rozpisane kilka odcinków do przodu, umówione spotkania z mądrymi głowami, które będą starały się wzbogacić nasz przekaz o dodatkowe wartości merytoryczne no i głowę pełną nowych pomysłów i na odcinki, i akcje specjalne (teledyski, wywiady, animacje), które jak Bóg da, uda się nam w tym roku zrealizować” – zapowiada Białobrzeska.

Inicjatywa Wierność jest sexy powstała w 2011 roku jako reakcja na komedię „Och, Karol 2”, która była promowana piosenką Natalii Kukulskiej „Wierność jest nudna”. Pomysł studentów Uniwersytetu Warszawskiego wsparli m.in. aktorzy Dominika Figurska i Michał Chorosiński, a także dziennikarz Krzysztof Ziemiec, podróżnik Marek Kamiński czy zespół Luxtorpeda.

Symbolem akcji jest palec serdeczny z obrączką, stylizowany na obraźliwy gest. Palec należy do pomysłodawcy akcji Karola Wyszyńskiego, męża i ojca. Strona inicjatywy na Facebooku ma już ponad 60 tys. fanów.

Źródło:
;