Małopolska
Małopolska stawia na emocje
Przyspieszony oddech, szybsze krążenie krwi, powiększone źrenice i mnóstwo endorfin – takie efekty wiążą się z realizacją przedsięwzięć biznesowych, artystycznych, kulinarnych czy społecznych w Małopolsce. Właśnie o tym opowiada spot w ramach komunikacji projektu „Made in Małopolska”, który od 1 czerwca można oglądać na antenie telewizji TVN.
“W założeniach projektu „Made in Małopolska” leży promowanie tego, co w Małopolsce jest najlepsze. Oparty został na pięciu filarach: biznes, dizajn, kulinaria, inicjatywy społeczne i miejsca. Polega na promocji regionalnego biznesu, tradycyjnych, a także niestandardowych form artystycznego wyrazu, dziedzictwa kulinarnego, wydarzeń, organizacji, osób pełnych pasji i wartościowych idei. Zapraszamy do współpracy marki z różnych branż i dziedzin, które mogą z dumą mówić o potencjale miejsca, w którym powstały, czyli tzw. efekcie pochodzenia” – mówi Jacek Krupa, Marszałek Małopolski.
W spocie promocyjnym można zobaczyć, w jaki sposób atmosfera związana z miejscem wpływa na potencjał twórczy, wyzwalając kreatywność i pasję. Zobaczymy w nim Kluszkowce i magiczną górę Wdżar - miejsce, w którym można złapać rowerowego bakcyla, poczuć emocje związane z ekstremalnymi zjazdami enduro czy downhillowymi. To właśnie tutaj odbywa się festiwal rowerowy, który inspiruje tysiące młodych ludzi do aktywności i odkrywania swojej pasji. Małopolska Joy Ride Festiwal odbył się także w tym roku, a województwo było partnerem głównym wydarzenia.
Spot pokazuje także małopolskie bogactwo doznań kulinarnych, które towarzyszą nie tylko smakoszom regionalnej kuchni, ale także przygotowującym potrawy kucharzom. Szerokie spektrum regionalnych specjałów pozwala szefom kuchni na realizację oryginalnych pomysłów i tworzenie kulinarnych dzieł sztuki. Wenę do tworzenia można odnaleźć na organizowanych corocznie przez Województwo Małopolskie wydarzeniach z cyklu „Małopolski Festiwal Smaku”, wśród targów regionalnych producentów żywności, pokazów kulinarnych czy degustacji.
Równie duże emocje i artystyczne uniesienia, pokazane w spocie za pomocą reakcji organizmu, towarzyszą artystom zajmującym się projektowaniem przedmiotów sztuki użytkowej i wzornictwem przemysłowym. Długie godziny spędzone na procesie twórczym owocują powstaniem genialnych projektów. Potencjał Małopolski, jako miejsca oferuje nie tylko atmosferę sprzyjającą procesom twórczym, czy zaplecze naukowe, ale także bogactwo kulturowe, które może stać się kopalnią pomysłów będących połączeniem nowoczesnego designu z elementami tradycyjnego folkloru.
Spot będzie emitowany od 1 do 14 czerwca na antenie głównej i w kanałach tematycznych telewizji TVN oraz na portalu Player.pl.